צוריאל רובינס, מנהל תיכון אמית בב"ש מציג פרקטיקה להטמעת SEL
רותם אזולאי, מחנכת כיתה ג', מציגה דרך כיפית ומשחקית לטיפוח מודעות חברתית וסביבתית.
יפעת תומר, יועצת ומורה לכישורי חיים מציגה דרך לייצר חיבור איכותי ורלוונטי עם תלמידים בקבו...
המורה צביה מלק-סטטיה מציגה דרך להעצים כל אחד מתלמידי הכיתה שלה במהלך השנה.
לב שחר, מחנכת כיתה ב מציגה דרך נפלאה להעלאת מוטיבציה לתלמידאות ולהתנהגות מיטבית בכיתה
המורה זיוה דגן מציגה דרך חוויתית משחקית להוראה בכיתה.
ליאור הלוי, מנהל בית הספר אמי"ת מודיעין, בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ויוצר דוקומ...
שיר שבת ספיר, מנהלת בית הספר גלבוע, בית אלפא, בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ויוצר ...
Kimberly A. Schonert-Reichi, Phd ראש הקתדרה ל sel ע"ש קרן Novo , המחלקה לפסיכולוגיה באוני...
Aaliyah A. Samuel ,EdD, מנכ"לית ונשיאת הארגון העולמי קאסל בשיחה עם מיכל אילן, חברת צוות מ...
איילת בורדה, מחנכת כיתה ד מציגה דרך כיפית ופשוטה לטיפוח הקשר הייחודי עם תלמידי כיתתה
איילת בורדה, מחנכת כיתה ד מציגה דרך לאפשר לתלמידים לראות את הטוב ולפרגן אחד לשני
מורן אליהו, מחנכת כיתה ב, מציגה שיטה משחקית לשיפור ההתנהלות בכיתה.
ברוריה אהרון, מחנכת כיתה ב, מציגה שיטה שמאפשרת בחירת משימות ולמידה עצמאית בכיתה.
רויטל אופיר מחנכת כיתות א-ב מציגה דרך פשוטה ונוחה לנהל למידה בכיתה ומאפשרת לתלמידים שיטה ...
רויטל אופיר מחנכת כיתות א-ב מציגה דרך לנהל כיתה באופן שמאפשר עצמאות, לקיחת אחריות ושיתופי...
אבי פישמן, מורה לשל"ח וידיעת הארץ, מציג שיטה קלה ונוחה להצגת מסר ברור לתלמידים שלו.
ליאת צברי, מחנכת כיתה ג' תקשורתית ומנחת הורים, מציגה דרך לקיים שיח רגשי פתוח ומכיל גם עם ...
יזהר אופלטקה, פרופסור למנהל ולמדיניות החינוך באוניברסיטת ת"א, בשיחה עם אירי ריקין, מרצה ל...
קארין אמר, מחנכת ורכזת שפה, מציגה דרך לעודד את התלמידים לעשייה ומודעות חברתית.
קארין אמר, מחנכת ורכזת שפה, מציגה דרך מעצימה לעודד את התלמידים להציב לעצמם יעדים ואתגרים.
אורלי שרז, מחנכת כיתה א, מציגה דרך לעודד את לימוד הקריאה בקצב אישי ומתפתח.
יעל בוים פיין, מנהלת המרכז הישראלי לשוויון מגדרי בחינוך, בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוס...
יהודה פרידמן, מנהל בית ספר הירדן לילדי זרים וחסרי מעמד בתל אביב, בשיחה עם אירי ריקין, מרצ...
פרופ' נאוה לויט בן נון, מנהלת מרכז סגול למוח ותודעה במרכז הבינתחומי, בשיחה עם אירי ריקין,...
יפית מרקדו, מחנכת כיתה ג', מדגימה כיצד אפשר ליצור כללים וחוקים בכיתה באמצעות שיח משותף.
מור קנדי, מחנכת ובלוגרית, מציגה כיצד קל ופשוט לעזור לתלמידים לתכנן את הלו"ז השבועי שלהם.
רמי גזולי, מחנך ומתמחה בלקויות למידה מציג דרך חווייתית לשיפור יכולות הכתיבה של התלמידים ב...
רוני משה, מחנכת כיתה ו', מציגה דרך פשוטה להתבונן יחד עם התלמידים שלנו במה שיש, במלוא תשומ...
שרית מרוותי, מחנכת כיתה ב', מציגה דרך נפלאה להרחיב קשרים בין תלמידים, ולשפר התנהלות ומודע...
יפית מרקדו, מחנכת כיתה ג', מדגימה כיצד אפשר לפתור סכסוכים בכיתה ולשפר את היחסים בין כלל ה...
המורה מאיה אילתי שכטר, מראה כיצד זמן למשחק חופשי בכיתה מייצר מרחב לטיפוח תקשורת ויחסים בי...
המורה לינוי דדון מציגה כיצד כבר בגיל צעיר ניתן לתת משוב באופן פשוט, אמפתי ומכיל.
המורה אורלי לוי מציגה דרך קלה ונוחה לשמר קשר אישי - רגשי יומיומי עם התלמידים שלה.
המורה אנה אור חיים מציגה דרך ייחודית להעצים את התלמידים שלה, את התכונות וההתנהגויות החיוב...
צוריאל רובינס, מנהל תיכון "מקיף אמי"ת" בבאר שבע בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ויוצ...
פאתנה חגלה, מנהלת בית הספר "אלמוסתקבל" בג'לג'וליה בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה וי...
המורה סיגלית כהן מציגה דרך לחזק ולהעצים תלמידים בהוראה מקרוב ומרחוק.
המורה רננה ניידמן מציגה הפעלה ספורטיבית לשילוב במהלך שיעור - גם מקרוב וגם מרחוק.
שירלי רוזמן, מנהלת בית הספר "יצחק נבון" בהרצליה בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ויוצ...
יובל נבו, מנהל חט"ב תבל בירושלים בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ויוצר דוקומנטרי. שי...
שרון חיון, מנהלת בית ספר "המתמיד", ר"ג בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופיה ויוצר דוקומנט...
שחר פיינשטיין גבריאל, מנהל בית הספר השכונתי שפירא בת"א בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפילוסופ...
גילי לייבושור, פסיכולוגית קלינית וחברת צוות מו"פ באבני ראשה בשיחה עם אירי ריקין, מרצה לפי...
המורה תמר מישאל מציגה דרך חוויתית ומעצימה לפתוח שיעורי "זום" מרחוק.
המורה שני אסקין מראה כיצד מלמדים בכיתה באמצעות פעילויות מוטוריות. שני הכניסה למערכת השעות...
המורה מורן בן דוד מציגה דרך נפלאה לפתיחה ולסגירה שיתופית של ימי הלימודים 'מרחוק'.
המורה מורן בן דוד מציגה דרך להעצים תלמידים ולראות אותם - גם בלמידה מרחוק .
המורה הדסה שורבה מציגה דרך לתת לתלמידים אחריות וכך גם לעזור להם בהתארגנות ללמידה מרחוק.
המורה הדסה שורבה מציגה דרך לשמור על קשר אישי ומשמעותי עם התלמידים שלה - גם מרחוק.
המורה תאיר דורי לוי מציגה דרך חוויתית ללמד כישורי חיים ולהכניס מיומנויות שונות ומסוגלות ע...
המורה ספירית רוטמן מציגה דרך חוויתית לייצר רוגע ופוקוס אצל התלמידים בכיתה.
המורה שרון ניר-ענבר מציגה כיצד ניתן לפתח אינטימיות רגשית עם תלמידי חטיבות הביניים.
המורה נועה בן חמו מציגה כיצד מכניסים עניין לכיתה בשיעורי שפה אמצעות טקסטים אותנטיים ורלוו...
המורה הילי זוורו מראה כיצד מתרגילים את החומר מספרי הלימוד באמצעות משחק חוץ כיתתי. התלמידי...
מלי פרל, מחנכת כיתה ג' חיפשה דרך יעילה לעודד למידת עמיתים ולקבל מיפוי מהיר.
המורה מור שמיר מציגה דרך לעניין ולסקרן את תלמידיה לקראת השיעור באמצעות שליחת "טיזר" לתלמי...
המורה מור שמיר מציגה דרך לשלב את ילדיה הפרטיים בסרטונים אותם שולחת לתלמידים שלה. כך היא מ...
המורה מור תירוש מציגה דרך יעילה לעבודה בכיתה. דרך בה כל תלמיד מוצא ומנהל בעצמו את הצורה ...
המורה מור שמיר מציגה דרך להעצים את התלמידים שלה ואת התכונות וההתנהגויות החיוביות שיש בכל ...
המורה רועי יעקב דואג לפתוח כל יום במשפט מעורר מוטיבציה עם התלמידים שלו. רועי מאמין שאם נט...
המורה שולי שטרן מראה כיצד מלמדים בכיתה באמצעות שירה וחריזה. שולי מלמדת נושאים שונים על יד...
המורה נטעלי שפילמן קרפל משתפת בשיטה שמסייעת להעצים תלמידים ולהגביר התנהגות חברתית חיובית.
המורה אפרת מרז'ן בשארי מצאה את הדרך לסייע לתלמידים שלה להתרכז ולווסת את עצמם במהלך השיעור.
המורה טל כהן מציגה את שיטת יר"ל: דרך מצוינת לפתוח נושא חדש ולעודד תלמידים לחשיבה וסקרנות.
המורה סיון שוסטרמן מציגה שיטה ייחודית לפתיחת יום ומאפשרת לכל תלמיד לתת מילה טובה וגם לקבל...
איך אפשר לעודד בני נוער לפעולה אזרחית? לייצר אצלם את המוטיבציה הדרושה? אביב צמח מציע רעיו...
כיצד אפשר לעזור לתלמידים לצרוך תקשורת באופן ביקורתי? נעמה כהן ברוכי מסבירה.
סיור אזרחי הוא כל פעילות המתקיימת מחוץ לכיתת הלימוד וחומר הלימוד התיאורטי מתממש הלכה למעש...
בוודאי קרה לכם שהעליתם נושא לדיון במהלך שיעור אזרחות, והרגשתם שהשיעור יוצא משליטה: הילדים...
תלמידים רבים רואים בדיונים שמתנהלים במהלך שיעורי האזרחות סוג של פעילות חברתית ואינם רואים...
מקצוע האזרחות עוסק במושגים מופשטים כגון שלטון העם, חופש הביטוי ולאום. נעמה כהן ברוכי, מור...
הנושאים בהם עוסקים שיעורי אזרחות משיקים פעמים רבות לנושאים אחרים, דבר שמבלבל את התלמידים....
כמורים לאזרחות חשוב לנו לעורר בתלמידים מודעות למתרחש במדינה ובחברה, ולהקנות להם מיומנויות...
במקצוע האזרחות נעשה שימוש במושגים מופשטים רבים, והתלמידים מתקשים להבין כיצד הם באים לידי ...
במקצוע האזרחות נעשה שימוש בסוגים שונים של טקסט מקור: חוקים, פסקי דין, תקנות, אמנות בינלאו...
במקצוע האזרחות אנו נדרשים לעתים ללמד נושאים שעשויים להיות נפיצים, או להשתמש בדוגמאות שעלו...
תוכנית הלימודים באזרחות היא ספירלית, דבר שיש לו השלכות על אופן ההוראה. נעמה כהן ברוכי, מו...
נעמה כהן ברוכי, מורה לאזרחות, נותנת טיפים מעשיים לשימוש בסרטונים בשיעורי אזרחות כך שלא יה...
אחד המכשולים בהם נתקלים תלמידים (ומורים) לתנ"ך הוא שהטקסט המקראי משתמש במילים או מושגים ש...
תוכנית הלימודים לכיתה ב' מזמינה את התלמידים למפגש ראשון עם האבות והאימהות שלנו. אלא שבמפג...
נויה שגיב, מורה לתנ"ך, נשאלה על ידי תלמיד בבי"ס יסודי "איך יכול להיות מנהיג מגמגם?" בסרטו...
ילדי כיתה ב' נמצאים בראשית לימוד הקריאה. ההתמודדות עם הטקסט המקראי קשה להם שבעתיים - המיל...
טיפ לשיפור שגיאות כתיב והשמטת אימות קריאה אצל תלמידים.
טיפ לשיפור ושיוק הקריאה אצל תלמידים צעירים.
טיפ שיסייע לפתח אצל הילדים מודעות לכתיב ואף יעזור להם בהעתקה מהירה ויעילה מן הלוח.
טיפ משמעותי כיצד לעודד ילדים לקרוא ספרים.
כתיבת מבחנים ובדיקתם מעמידים לפני המורה אתגרים רבים. שלהבת אופיר, מורה להיסטוריה ובעלת דו...
ישנם כמה קווים בולטים המייחדים את המפות ההיסטוריות מהמפות הגאוגרפיות. שלהבת אופיר, מורה ...
בהיסטוריה (ובתחומי דעת נוספים) אנו נדרשים לעתים ללמד נושאים שיש בהם הרבה פרטים. שלהבת אופ...
שלהבת אופיר, מורה להיסטוריה וראש צוות היסטוריה במטח, על תכנון פריסת הלימודים בהיסטוריה.
שלהבת אופיר, מורה להיסטוריה וראש צוות היסטוריה במטח, על שימוש בשאלת מוקד בהוראת ההיסטוריה...
שלהבת אופיר, מורה להיסטוריה וראש צוות היסטוריה במטח, מציעה דרכים לעבודה עם מקור היסטורי.
התצפית היא כלי חקר שאפשר לעודד באמצעותו למידה פעילה וחווייתית. נועם בר, מורה לגאוגרפיה, מ...
בלימודי הגאוגרפיה נתקלים התלמידים בסוגים שונים של נתונים המוצגים בצורה גרפית. ד"ר מיכל שו...
הצילום נוכח בחיינו כל הזמן, ובעיקר בחיי התלמידים. ד"ר מיכל שוורץ, מפתחת חומרי למידה וספרי...
המורה טלי גלעד שהם מסבירה כיצד היא מספרת סיפורים בכיתתה. היא משלבת אותם בתכני הלימוד כמו ...
המורה מיכל הקנין מדגימה כיצד ניתן לשדרג בקלות את היכולת לנהל שיחות משמעותיות עם התלמידים ...
המורה בועז כץ מציג כיצד חוזרים על החומר ומתרגלים בכיתה בעזרת משחק טריוויה דינמי וכיפי בכיתה.
המורה יהונתן טננבאום מציג שיטת לימוד בעזרת "תחנות" הכוללות לימוד אישי, קבוצתי ומתווך. התל...
המורה אושרת לופו מדגימה כיצד אפשר לשלב משחקי קופסא בכיתה כדרך לתרגול חוויתי ומהנה עבור כולם.
המורה מאיה אור מציגה מודל בו תלמידים הם אלו שמלמדים את חבריהם.
המורה שגית גלמן מצאה דרך להפוך את לוחות התוכן בכיתה לפעילים ואטרקטיביים עבור התלמידים שלה.
המורה עדי מושקוביץ מראה איך לשלב משחקים בתנועה כדי לתרגל חומר לימודי.
המורה שגית גלמן מציגה דרך חוויתית לנהל יום לימודים ללא ספרים ומחברות.
המורה שגית גלמן מציגה כלי פשוט שמסייע לדרבן תלמידים לפעולה.
המורה קרינה בריקין מציגה שיטה ליצירת אווירה לימודית ותפקוד מיטבי בכיתה. כאשר הכללים ברורי...
המורה ימית עדי מציגה שיטה לתרגול ושיפור קריאה של ילדי א' בעזרת "מורים צעירים".
המורה נטעיה שוורץ מציגה את גוגל קלאסרום, כלי שמסייע לה בארגון וניהול המשימות הלימודיות שה...
המורה שלומית וקנין מציגה שיטה חוויתית ומהנה לתרגול של חומר לימודי, בעזרת כדור שבו שזורות ...
המורה נופר כהן מציגה כלי יעיל וקל לשימוש עבור ניהול כיתה. הכלי פתוח ומוקרן על הלוח במהלך ...
המורה אודליה זוהר בן-דוד מציגה שיטה חוויתית ומהנה לתרגול, למידה וסיכום של חומר לימודי.
המורה תמר בלטאנו -אביעד מצאה עוד דרך לתרגל חומר לימודי בצורה מהנה ומפתיעה.
המורה נטעיה שוורץ עוזרת לתלמידים שלה לפתוח ולסגור את היום שלהם בדרך מעצימה וחיובית.
המורה מורן ששון ותלמידיה מקדישים כל יום בבוקר זמן מיוחד לקריאת ספרים. מתחילים את הבוקר בק...
המורה מורן ששון מצאה את הדרך לגרום לתלמידים שלה לחוש שייכות ואחריות בתוך הכיתה.
המורה אלי דהאן מפיח חיים בטקסט על ידי עבודה יצירתית בקבוצות. התלמידים מציגים את הפרשנות ש...
המורה שמרית קרואני מציגה חונכות תלמידים בכיתה: ילדי כיתות ו' מגיעים לחנוך את ילדי כיתה ג'...
המורה נטע אלג'ם מצאה את הדרך לגרום לתלמידים שלה לקרוא ספרים באנגלית, ולשתף את החברים שלהם...
המורה נורית בלקין מצאה את הדרך להחזיר בכל פעם את התלמידים שלה לריכוז מקסימלי בשיעור.
המורה אהובה כהן מדגימה מפגש נעים של פתיחת בוקר בשילוב כוס תה ושיח כיתתי.
המורה יעל תגר מדגימה כיצד 5 דקות של דמיון מודרך עם התלמידים מחוללות שינוי במצב הרוח וביכו...
המורה יעל תגר לא רוצה להשאיר אף תלמיד מאחור. לכן, היא מדגימה שיטה קלה ונוחה שמסייעת לה לד...
המורה מירלה בקאל - בלומנפלד מצאה דרך נפלאה להחזיר את התלמידים שלה לפוקוס וללמידה. כיצד? ...
המורה יעל פלג חבה משמרת את סקרנותם הטבעית של התלמידים ובעזרת תיבות "הפתעה" מאפשרת למידה ב...
המורה יעל פלג חבה פותחת נושא לימוד חדש ונעזרת בידע קודם שכבר יש לתלמידים. השיטה מעצימה את...
המורה יעל קראשי בן משה מציגה כלי טכנולוגי פשוט ליצירת ענן שיתופי של טקסט בכיתה.
המורה יעל קראשי בן משה מציגה דרך להמריץ ולעודד תלמידים לקחת חלק משמעותי בשיעור.
המורה פזית גולן מציגה שיטה ייחודית שמאפשרת להעצים תלמידים ולדרבן אותם לקחת חלק פעיל ומשמע...
המורה מגי לאון מדגימה איך אפשר לקדם רפלקציה בכיתה: עושים תש"ר! דרך פשוטה וחכמה לעזור לתלמ...