Popup heading
Close
נגישות
לְחַץ
↵ Enter
לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים
הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ.
לְחַץ
↵ Enter
לְנִוּוּט מִקְלֶדֶת
לְחַץ
↵ Enter
לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת "נָגִישׁ בִּקְלִיק" הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
קהילות מורים
Expand child menu
סימולציות לעבודה אישית
מורים מעבירים את זה הלאה
Expand child menu
אקלים מיטבי
הקשבה וריכוז
טכנולוגיה בכיתה
למידה חוויתית
למידת עמיתים
מוטיבציה ללמידה
ניהול כיתה
טיפ ברגע
Expand child menu
אזרחות
גאוגרפיה
היסטוריה
שפה
תנ"ך
מוסיפים ערך: הסכתים
SEL בכיתה: סדרת הסכתים
מנהלים SEL
Expand child menu
וידאוקאסטים
מידע והדרכה
מדברים SEL – סדרת הסכתים
אודות
צור קשר
הצהרת נגישות
תנאי שימוש באתר והגנה על פרטיות
2246CE0C-8BAF-480E-8630-517848835420
Search for:
search 2
Created with Sketch.
התמודדות עם בעיות משמעת
איך נצליח להציב גבולות לצד שמירה על אווירה נעימה בכיתה?
נושאים:
ניהול כיתה
ניהול עצמי
סימולציות לעבודה אישית
כניסה לסימולציה